Bambis mamma

Burp. Mätt å nöjd, Bambis mamma har aldrig varit godare. Rådjursstek, madeirasås och klyftpotatis. Och lite rött på det. Söndagmiddagarna hos mor min är bättre än alla jävla resturanger i världen.


Söndagen spenderas här nere på landet, palla åka hem nu... Kommer somna tidigt ikväll, det är en sak som är säker.  I morgon ska jag återuppta jobbsökandet plus att jag ska ut och shoppa kläder åt andra.. 2500 för en jacka, jo men visst. Finns ju inte på kartan i min värld, men visst jag kollar gärna på. Bitter? Va, jag?! Knappast va...

Har legat i sängen hela dagen hela dagen verkligen. det är ju faktiskt så söndagar ska spenderas, i säng med stor frukost och som mest lite snygga underkläder. På sin höjd underkläder, men helst inte. Vet inte var dagen tog vägen, helt plötsligt satt man där på bussen med hundavföring under skon.

Nu ska jag nog äta lite glass och blåbär, man måste ju hålla fetman levande.. Så att säga..


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: jaha okej!

2008-09-21 @ 20:58:01
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0