Restraining order

Katten håller enmanskonsert på nedanvåningen och jag ligger frusen och illamående i sängen. Befinner mig hemma hos mamma, då Bredbandsbolaget tar riktigt lång tid på sig att leverera sitt jävla bredband. Måste ju ta en sväng i cyberspace då och då.

Ikväll är det torsdag och jag ska tydligen laga laxbruscetta till mig och mamma. Sen ska vi titta på Idol. Mm jo men visst, synd bara att jag är trött som en prostituerad under kvällens tuffaste timmar. Helt jävla slut, och inte har det med sex att göra heller. Och jag vill inte ha laxbruschetta, jag vill bara kräkas. Usch och fy, kräka upp allt innehåll i denna jävla kropp. Upp och ut.

Jag har fått en stalker på halsen. Häromkvällen satt jag hemma hos mamma och pappa som fridfullast, när telefonen börjar pipa som besatt. Engelsmannen stod utanför min dörr i Malmö och ville komma in. Han ville försöka på nytt och han trodde att allt skulle bli bra om han bara dykte upp som besatt. Jotack, att bli förföljd samt snacka om "stabbing myself" är ju typ det sexigaste som finns.. Ehh.. Och nej tack, någon annan har redan stulit mitt hjärta. Och min tändare.. Och alla rökare vet väl hur jävla svårt det är att tända sina cigg med tändstickor. Förbannat.



Annars? Jag vet inte. Nu beställer jag mig en sån där orbitreck.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ahh du menar Peter Antonius eller?=)

2008-09-18 @ 19:57:14
URL: http://jeeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0