Fish balls

Jag passar på att slänga in ett inlägg såhär innan det är dax att stänga av strömmen som ett manifest för klimathotet. Ja läs på aftonbladet.se, men gör det för guds skull innan 20.0 för från och med då ska det va mörkt en timme.

Annars då? Har fortfarande inte gått upp ur sängen, ligger och har nakenlördag med fiskbullsorgier. Nu är jag dock trött på fiskbullar och funderar på att ta mig an projektet pannkakor. Fast då måste jag klä på mig och gå och köpa mjölk, inte så skoj..

Har förövrigt spenderat min dag med youtube, hittat så mycket roligt, nästan kissat i byxorna här. Vill ju visa er kära skara trogna läsare mina klipp, men jag har fått för mig att ni inte tycker det är roligt med roliga youtubeklipp. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0