Vi drar till Malmö, baby

image74
Här sitter jag och dricker på ett golv med ingen mindre än
Darth Vader

Vilken underbar dag! Om vi räknar bort hårt slitande med en opponering och två rundor till Willys med pantflaskor (81 flaskor och burkar som genererade i närmare 100 kr), så är denna dag toppen. Har vatt och tränat och kom hem lagom för att få ett samtal som bekräftade att jag numera besitter förstahandskontrakt på en hyresrätt i Malmö. Slutet på misären i denna skitstad är nära, snart kommer jag återvända till Malmö. Woohoo!
Jag får tillträde i mars, men kommer inte flytta på riktigt förrens juni.

Två lyor alltså, ja.. En fattig student som man är så får vi ju sebhur det går. Lägenheten ligger iaf i ett av Malmös bästa områden, Slottsstaden. Hyran är overkomlig och jag bor högt upp. Badkar finnes, lika så en klädkammare.

Lyckopiller nr två var att jag fick ett nytt presentkort tillbaka på Gina Tricot. Hade, slarvig som man är, gått och tappat mitt och på Gina Tricot sa dom från början att bortslarvat presentkort är ens eget fel och inget dom kan göra nåt åt. Detta kan jag visserligen hålla med om, men efter rundringning till diverse mallanchefer där min oemotståndliga charm kopplades på (who am i kidding?), är nu ordningen återställd. Detta firades genom att jag köpte mig ett par nya jeans och ett par tygstycken till underkläder.

image75

Nu ska jag kolla lite Dexter, är ju bara på första säsongen, men jag plöjer igenom hela AllUC nu. Jag älskar AllUC, dom har det mesta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0