Läkerolvarning!

Jag vill härmed utfärda en varning till alla lika oventande som jag. Läkerol är farligt!
Jag satt i soffan igår med ont i halsen och världens godissug. Eftersom jag såg ut som fan och inte pallade ta mig ner till VIP, slutade det med att jag hade tryckt i mig en halv ask läkerol. En halv ask bara, askarna är små.

Men ajajaj! Det fick jag bittert ångra när magen svällde som en ballong och började gå igång som en bilmotor. Och när jag säger sväller, så är det inte som vanliga jävla mesbrudar som klagar över svullen mage vara för att den blivit 2 cm större i omkrets och lite hård. När min sväller så går den från ej befruktade ägg till 7 månaders gravid. Minst.

image65

Läkerolmage (bilden gör inte svullnaden rättvisa,
magen var betydligt större än detta irl)


Jag skojar inte heller när jag säger att täcket har lyft i natt, jävlar vilka gaser. Det är direkt kopplat med livsfara att tända en tändsticka i denna lägenhet innan jag har vädrat.

Så är det.

Kommentarer
Postat av: Anya

HA! Min mage är exakt likadan. Fast jag vågar inte erkänna det. Men den blir också sådär gravidstor så knappen sprängs om man har jeans.

2008-02-08 @ 23:54:33
URL: http://anya.webblogg.se
Postat av: FuckDet

Det är just därför mjukisbyxor is the shit

2008-02-09 @ 13:31:56
URL: http://www.fuckdet.blogg.se
Postat av: Andreas

Fin mage.
Skulle gärna ligga med örat emot och lyssna.
Det är mysigt.
Kram

2008-02-25 @ 23:51:04
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0