Kurser hit och kurser dit

Tycker det är mycket trevligt att det finns fler tjejer än jag därute som uppskattar en stor Big Mac, hatten av för er.

image95

Idag har jag varit på högskolan hela dagen, tröttsamt men skoj. Faktiskt. Läser dokumentärfilm nu och ska få göra en egen dokumentärfilm bland annat, ska bli kul som fan. Jag är tveksam till reportageskrivarkursen och var oerhört positiv till digitalfotokursen tills jag fick reda på att läraren i den kursen är en uppblåst, arrogant översittare. Han kan faktiskt ta sina Photoshopkunskaper och köra upp dom där solen aldrig skiner. Men, som sagt, dokumentärfilmskursen verkar vara en höjdare!

Föresten, det är garderobsrensning på gång och mina nya auktioner hittar ni här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0