Hur hände detta?

Man gick på blinddate en lördag och helt plötsligt sitter man här en måndagmorgon och är hundvakt åt killens 8 månader gamla labrador, som dessutom sovit i ens säng i natt. Jag fattar inget, jag vet bara att jag inte är helt bekväm med detta. Och det är inte min katt heller. Min katt är inte van att ha en labrador sovandes på hans plats.

image93

Nu måste jag iväg till höhskolan. Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag tillbringar all min vakna tid vid datorn för detta skolprojekt, så när jag tar en paus vill jag bara... lämna datorn.

Nu åt hunden upp kattmaten för 5e gången. På två tuggor. har ingen kattmat kvar snart och inte råd att köpa förrens månadsskiftet. Sorry katten.

Btw, kolla mina auktioner på tradera som går ut mycket snart!

Ses.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha ja jisses så det kan bli ibland!=P Du får fan säga åt killen att han får bekosta din kattmat denna månaden eftersom hans hund uppenbarligen inte får mat hemma!;)

2008-02-21 @ 10:29:45
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0