Ballong!

Usch, igår va ingen bra dag ska ni veta, jag hoppas nåt så innerligt på att denna dag blir bättre. Känner mig helt uppsvälld, mens på gång mån tro?

Har väl inte så mycket att säga just nu.. Ska ner på stan en sväng.. Systemet, handla lite middag. Sen har jag 1000 ärenden att hinna med. Ja det är sant, skitmycket ska jag få undan idag. I morgon kommer nämligen min engelsman hit och då gäller det att vara förberedd vad det gäller både det ena och det andra.

image105
Magmätning i fredags. Vann jag i störst ballong?
Kanske inte... för ovanlighetens skull.


Någon sjunger i min trappuppgång, låter som han fått pungen i kläm. Jag vill bara skrika håll käften och låt mig vara ifred!

Det här med att detta skulle vara en bra dag.. Nja.. det vetifan alltså.

Kommentarer
Postat av: M

de brukar sjunga, högt dessutom när de små sakerna kommer iklämm...
fantastiskt roligt dock..
hoppas dagen din blir bättre då!
heja England!

2008-04-03 @ 11:33:50
URL: http://canthideit.blogg.se
Postat av: Sandra - ung mamma

En liten, månne? :)

2008-04-03 @ 11:34:05
URL: http://fryc.blogg.se
Postat av: Bad Ass

Ahhh dem där magarna kan va så sexiga ;P Flicka eller pojke?? hahaha

2008-04-04 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0