Was is dein Problem? Bitte Bitte.

Nej. Nej nej nej nej. NEJ!

Jag e så jävla bakis och har sån jävla ångest. Det är inte klokt detta. Igår 10 min innan jag drog från Kåren beslöt jag mig för att hugga tag i närmsta snygga killen och bjuda honom på efterfest. Helt oförklarligt hur jag kunde tycka att det var en strålande idé. Sagt och gjort.

Jag har inte ett väldigt tydligt minne från kvällen/natten.. Tvärtom, det är ganska diffust sådär. Men jag minns att han var utbytesstudent och att han kysstes som en avfallskvarn.

I morse upptäckte jag dessutom att han inte alls var väldigt snygg (fast fin kropp) och.... och och och....

och... Jag kan inte säga detta... men jag måste bekänna.

HAN VAR TYSK! Hur sexigt är det liksom? Åh förgiv mig fader ty jag har syndat.
K, min vän som också kan gå under namnet tyskhataren, kommer inte vilja kännas vid mig efter detta.


image34
Råkade förövrigt supa bort min kommunistsjal igår. Det är till och med mer ångestframkallande än tysken. Jag gillade min kommunistsjal, jag tyckte det fick mig att se ut som en gatustenskastande ligist, något jag trivdes med. Nån som vill skänka en kommunistsjal till mig? Svart och vit helst.

Jag glufsar bakispizza, capricciosa med extra salami. Idag skippade jag den annars obligatoriska bakisölen. Det går bara inte. Folk kan ju tro att jag har problem. Läser man detta inlägget så ser det nog onekligen ut så.. Jag lovar att nästa gång ni hör från mig kommer jag inte snacka om fylla. Då ska vi prata mognare grejer, typ vad som händer när man sover bort sin tvättid när man inte har några rena kläder.

ååhhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0