Take me down to the paradise city..

Tillbaka i Jönis, fan vad det suger. Må detta året gå riiktigt riiktigt fort.

Helgen var galen, knappt en lugn stunt.
Tattoo expo och på lördagen var vi först på S och J's punkrocksinflyttningsfest och sen gick vi på KB's efterfest. Jävlar i helvetet vad mycket folk! Det var mer än förra årets skatetävling, det vill säga en jävla massa.
Många kom aldrig fram till baren, för mig tog det 30 min. K var jättefull och jäkligt underhållande. "Nu ska vi reklamera, vi ska dela ut reklam" var ett av hennes minnesvärda citat.

image25

Såg ett gammalt ex på KB, han gick fram till K och hälsade, men när han såg mig fick han väldigt bråttom därifrån, ungefär som ett skrämt djur. Vi har inte snackat sedan han för tre år sedan skickade ett sms med texten "hör aldrig av dig igen, kontakten är uppsagd", detta efter 3 års förhållande. Någon anledning fick jag aldrig, men jag trodde nog ändå att är man närmare 24 år gammal så gör 3 års begrundning att man ändå kan kan säga hej? Jag antar att det är jag, får nog försöka mig på en snällare approach.

Jag är lite sugen på en ny, billig digitalkamera. Gärna rosa. Moahahaha... nån som har nåt tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0