Skitkropp!

Titta titta här å titta titta där å titta titta får ni se.
Ja se vad har vid här, hon e sur å
tvär å pms det har hon mee

Ah, det var Fuck Dets sånginsats för kvällen. En sånginsats i skrivande form. Jag kan nämligen inte ta en ton, jag är superförkyld. Halsen var i morse så svullen att jag inte ens kunde dricka vatten. Då blev jag ledsen i ögat och fick springa till doktorn. ANTIBITOTIKA tänkte jag, alvedon tänkte doktorn.

Min kropp är ett jävla skämt. Har precis fått reda på att något är allvarligt fel på mina tarmar eller mage och de senaste veckorna har jag spenderat 600 kr på besöks hos distriksläkaren (x antal besök) och 400 kr på Apoteket. Jag har en skitkropp! Hade jag haft pengar hade jag fan köpt en ny.

image47

Som om inte det vore nog har jag dessutom feber och gryyyym träningsvärk (15 min air hockey är inte å leka med när man inte har en muskel i kroppen).
Sen tittade jag ju förbi videbutiken på hörnan för ovanlighetens skull. Det skulle ju som vanligt inte gå helt smärtfritt. Kom hem, klädde av mig efter en hel morgon hos doktorn. La mig i sängen och andades ut, tog några alvedon för att febern skulle lätta... Och satt på filmen. FUCK! Den var så jävla repig så min FuckBook tog inte den. Bara å spring ner igen och byta. Och köpa en 200 grammare Marabou som tröst.

Idag är livet skit och jag är en bitterfitta av sällan skådat slag.


Kommentarer
Postat av: helena o katti

om du hade varit här hade allt varit mkt bättre : ) om du samlar ihop alla dina doktor o apotek pengar har du snart en flygbiljett haha! vi saknar dig o lotta här!!

2007-10-29 @ 22:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0