Ett helhjärtat försök ta mig fan

Ääääeeeehhhh.... Vafan. Jag som verkligen var laddad. Eller nja, laddad å laddad.. Kan väl diskuteras men.. Jag försökte verkligen. Somnade inte igår när jag tänkte mig, men somnade hyfsat tidigt. Typ 01. Jag ställde klockan och jag somnade smärtfritt, utan problem.

08.00 morse ringde klockan, jag stängde av den, låg och drog mig lite och gick upp. Tog den välbehövliga morgoncigaretten, kissade, duschade och påbörjade en i nuläget ytterst nödvändig sminksession.

09.45 vaknade med ett ryck, vad hände?! Kollade på telefonen, ett sms från mamma med ordet "vaken?" hade väckt mig. Jag insåg relativt snabbt (relativt, eftersom jag brukar vara i koma de första 20 minuterna efter att ha vaknat) att jag varken hade gått upp, sminkat mig eller duschat.

Nu inser jag att föreläsningen startade för 10 minuter sedan och jag är lika skitig, osminkad och röksugen som förut. Hell, jag har inte ens stigit upp! Och cigaretterna är slut.

Jag som kännde mig så pigg och motiverad. I drömmen.

image32

Fan ta dessa förädiska drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0