Banna gympadojjan från Sveriges städer!

"Det absolut värsta som finns är gymnastikskorna folk har på sig på stan."

Hon blir så irriterad nu. Sjukligt irriterad blir hon när hon ser en snygg person på stan OCH SÅ HAR HAN SKOR SOM FÖRSTÖR ALLT! (Annat vore det om det var en ful person, en sådan kan inte förstöra sitt utseende med hjälp av ett par gympaskor, eller?)
image28

Hon "kan seriöst läsa av personer med hjälp av deras skor." (Varpå jag traskar ut i hallen, sätter mig ner med min kompis kvarglömda par stövlar och säger "Hej stövlar, med hjälp av er kan jag läsa av er ägarinna. Så, hurdan är hon, den där tjejen? Favoritmat? Favorit TV-program? Framför allt har jag alltid velat ha svar på denna fråga; Vad tycker hon om mig, egentligen?" Stövlarna hjälper mig att läsa min kompis. Dom har många bra svar, hjälpsamma stövlar det där.)

PS. Till och med Converse är bättre är gympadojjor. Så nu vet ni de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0