Åh, söndag

God morgon bloggen. Det är en mycket god morgon faktiskt. Något sliten, men inte det minsta bakis.. Jag har perioder jag "tappar" bakfyllan, den är bara borta. Ja, alltså jag klagar ju inte om det va så ni tog det.

Gårkvällens fest var faktiskt förvånansvärt trevlig för att äga rum i denna stad. Jag och E satt under köksfläkten halva kvällen och kedjerökte, drack vin och pratade djupa grejer. Sen tog vi taxi ner till en fest med hennes kille och hans kompisar. Trevliga människor! Och kvällens höjdpunkt, jag fick nästan orgasm när jag såg vad människan hade hemma? Ett air hockey spel!!!!! Tvingade till mig några omgångar air hockey, så jävla roligt. Air hockey och öl, smaka på den kombinationen du.. Nog sagt om det.

Gick till bankomaten för att ta ut pengar, och med mig hade jag världens tråkigaste par. Dom hade lika bra kunnat hänga en skylt runt halsen där det stod ?VM för tråkiga par -07?. Ja, jag hatar tråkiga par. Ja, jag känner alldeles för många.

Vi hamnade tillslut på Harrys, lite otippat men skoj. Efter det blev det Amigo för lite pizza som vi drog med på efterfesten. Pizza, whiskey och hajen (tror det var någon av Hajenfilmerna på TVn, minnet sviker mig lite här)
Slutade med att vi somnade allihopa i den lilla ettan. Fast E:s pojkvän snarkade så in i helvete, kunde fan ha väckt en död. Och E bara sov vidare. Det gjorde inte jag, haha. Så jag beslutade mig för att det var dags att avlägsna mig från platsen.

image45

Bara att vingla hemåt den tidiga morgonen i sina skyhöga klackar. The walk of shame.. Det var ju inte det, men det är ju alltid så det känns.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch ja, att gå hem på morgonen i klackar KÄNNS HEMSKT!! Tycker jag. Uhhh "-Hallå titta på mig! Jag har vart på fest och är i princip jätte ovuxen!!" =)

2007-10-28 @ 12:20:23
URL: http://gudis.blogg.se
Postat av: Bad Ass

HAHAHA!!! glad att du hade en wolig kväll ;)

2007-10-28 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0