Sucky friday

Fyfan, jag trodde klockan var mer. Jag vill verkligen bara att denna dag ska vara över. Varför vet jag inte riktigt, men det kan ha någonting med halsont, förkyldning och regn att göra.

Jag som tänkte gå och köpa batterier till radion så jag kunde lyssna på det där urfåniga datingprogrammet på P3, det är skitkul! Jag, som inte lyssnat på radio sedan jag som 14 åring kunde alla låtar på NRJ, har under min senaste jobbvecka blivit lite småförtjust i P3. Så länge dom inte spelar nån skrattretande version av Hot in herre, Kent eller Lars Winnerbäck. De två sistnämna fixar jag bara inte. Vänt lite så ska jag hämta ett rakblad så kan vi kollektivskära oss, typ.
image48

Idol ikväll då, fyfan vad det programet har blivit tråkigt. Aldrig varit så genombull som nu.

Är sjukt sugen på att bara dricka vin och kedjeröka ikväll, men med tanke på föregående inlägg ska jag nog skippa det jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0