Lägesrapport

Ååhh... Fan. Fanfanfan..

Jag tröttnade på min sucky friday nångång där efter första delen av Idol och tog till flaskan. öl + en mixad grogg av vodka mandarin och ice tea. Eh, mm.. classy stuff. Va lika äckligt som det låter.. Plus att 60% i den var vodka. Minst. Nångång efter drinken och 5.00 (då jag bevisligen skrivit mitt förhoppningsvis sista meddelande på msn) gick jag till statoil och handlade lightläsk, en stor påse chips och ett paket cigg.

image49

Nu är chipsen slut och klockan ska strax slå 10.

Det här går ju som på räls, hörrni!


Vad jag fick ut av det? Inte ett satans jävla dugg. Hamnade i bråk med någon jag inte vill vara ovänn med och det värsta är att jag inte minns hur det gick till, så jag kan inte vända ord och argument till min fördel.

Helvete!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0